Manager administratieve processen en systemen

 

Als manager administratieve processen en systemen ben je verantwoordelijk voor de afdeling realtime. Vanuit jouw vakgebied en kennis beantwoord je vragen van klanten en collega’s. Daarnaast informeer en adviseer je klanten op het gebied van hun administraties en stuur je je collega’s aan. Je gaat dus zowel meewerken als leiding geven aan de afdeling.

Samen met jouw team verzorg jij de online administraties van onze klanten en geef je inzicht in hun actuele resultaten. Jij bent de financiële gids van onze klanten.

Om deze nieuwe functie te gaan vervullen is het allerbelangrijkste dat je IT en automatisering leuk vindt. Je er van houdt om, onder andere, aan geautomatiseerde administraties te werken. Verder vindt je het leuk om een team aan te sturen en klanten zo goed mogelijk te voorzien van realtime informatie van hun bedrijf.

We vinden het fijn als je minimaal een MBO werk- en denkniveau hebt. En het liefst een aantal jaar ervaring hebt in een leidinggevende functie.

Spreekt dit je aan? Dan hebben wij natuurlijk ook wat te bieden. Naast je salaris bieden wij de mogelijkheid om je werktijd zelf in te delen en gedeeltelijk vanuit huis te werken. Daarbij zorgen wij er natuurlijk voor dat je alle middelen tot je beschikking hebt. Ook aan je vakantie is gedacht, je krijgt minimaal 31 dagen vrij.  Daarnaast is het binnen Bordan van het grootste belang dat jij het naar je zin hebt. Hiervoor hebben we een leuk intern traject, sporten we samen (als je dat wil) hebben we feestjes en zorgen er samen voor dat werk en privé in balans blijft.

Meer weten of gelijk solliciteren? Bel dan 0548 54 04 50 en vraag naar Sharon of Kim. Of mail naar HRM@Bordan.nl

 

Medewerker administratieve processen en systemen

 

Voor deze nieuwe functie zoeken wij een collega die aan het werk gaat om de administraties zo te automatiseren en te verwerken dat de BTW aangifte voor de klant een fluitje van een cent wordt. Jij bent de financiële gids voor onze klanten. Je werkt uit je eigen klantenportefeuille. En bij Bordan wordt deze afgestemd op de bedrijven en branches die jij leuk vindt.

Om deze nieuwe functie te gaan vervullen is het allerbelangrijkste dat je IT en automatisering leuk vindt. Je er van houdt om, onder andere, bankkoppelingen te maken en aan geautomatiseerde administraties te werken. Daarnaast vinden we het fijn als je MBO4/HBO werkniveau hebt (een opleiding bedrijfsadministratie is een pré). En het liefst een aantal jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie zodat je ook ons nog wat kunt leren.

Spreekt dit je aan? Dan hebben wij natuurlijk ook wat te bieden. Naast je salaris bieden wij de mogelijkheid om je werktijd zelf in te delen en gedeeltelijk vanuit huis te werken. Daarbij zorgen wij er natuurlijk voor dat je alle middelen tot je beschikking hebt. Ook aan je vakantie is gedacht, je krijgt minimaal 31 dagen vrij.  Daarnaast is het binnen Bordan van het grootste belang dat jij het naar je zin hebt. Hiervoor hebben we een leuk intern traject, sporten we samen (als je dat wil) hebben we feestjes en zorgen er samen voor dat werk en privé in balans blijft.

Meer weten of gelijk solliciteren? Bel dan 0548 54 04 50 en vraag naar Sharon of Kim. Of mail naar HRM@Bordan.nl

Wij zoeken een enthousiaste duale accountancy student die ons team wil komen versterken.

Wat ga je doen?
Je bent als duaal student vanaf de eerste werkdag volwaardig medewerker bij ons. Je krijgt alle kansen om je zelf te laten zien en te ontwikkelen en je kan de geleerde theorie gelijk omzetten naar de praktijk Je gaat je onder andere bezighouden met het inrichten en boeken van administraties met behulp van de SAAS oplossingen. Concreet wordt hiermee bedoeld; het maken van bankkoppelingen, inrichten van stamgegevens, voor definiëren en boeken van in- en verkoopfacturen en bankmutaties zodat de informatie voor de klant real time beschikbaar is.

Je ondersteunt jouw collega’s met het opstellen van eenvoudige financiële (jaar)verslagen Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften en eventueel advies. Je werkt aan je eigen ontwikkeling maar ook aan die van klanten en collega’s, zodat jij dé gids wordt in het financiële landschap.

Wat bieden wij je?

– doen wat je leuk vindt en energie van krijgt
– voor klanten en branches werken die bij jou passen
– de gids zijn voor jouw klanten
– ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor en collega’s.
– uiteraard naast persoonlijke ook vakinhoudelijke ontwikkeling
– vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt
– vitaliteit (balans werk en privé, gezamenlijke sporttrainingen)
– werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– flexibele indeling van je werktijd
– 31 vakantiedagen en mogelijkheid parttime werken op alle niveaus

Wat vragen wij van je?

Om je thuis te voelen bij Bordan en deze functie goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– de kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– je vindt het prettig ruimte en vrijheid te krijgen in je functioneren
– je hebt een leergierige houding en neemt verantwoordelijkheid
– je bent enthousiast en proactief ingesteld
– je hebt interesse in de samenstelpraktijk
– je hebt grote affiniteit met automatisering
– je beschikt over een havo of vwo diploma en bent bezig met/gaat starten aan een opleiding accountancy in deeltijd
– je bent tussen de 20 en 40 uur per week beschikbaar.

 

Heb jij ons DNA en herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Kim voor een kennismakingsgesprek.

 

Wij zoeken een stagiair HBO Accountancy met ons DNA die wil weten wat kan!

Wat bieden wij je?
– Een leerzame stageplek waarin je dingen over jezelf ontdekt die ook na je stage van waarde zijn
– De gids worden voor ‘jouw’ klanten
– Ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor
– Elkaar helpen beter te worden vinden wij belangrijk. Niet alleen onze collega’s, maar ook onze directie krijgt (360 graden) feedback
– Vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt
– Enthousiaste collega’s die betrokken en geïnteresseerd zijn, je graag helpen en tijd voor je vrijmaken
– Werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– Stagevergoeding van € 500 bruto per maand bij een fulltime stage

Wat ga je doen?
Wij leren je de hoe en waarom van accountancy. Loop je bij ons stage, dan ga je aan de slag met het inrichten en boeken van administraties met behulp van de SAAS oplossingen. Concreet wordt hiermee bedoeld het maken van bankkoppelingen, inrichten van stamgegevens, voor definiëren en boeken van in- en verkoopfacturen en bankmutaties zodat de informatie voor de klant real time beschikbaar is.

Je ondersteunt jouw collega met het opstellen van eenvoudige financiële (jaar)verslagen zodat je de gids kunt worden in het financiële landschap. Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften en eventueel advies. Je werkt aan je eigen ontwikkeling maar ook aan die van collega’s.

Je kan een kijkje nemen op alle afdelingen binnen de organisatie om alle ins en outs te leren kennen, maar vooral te ontdekken wat je het leukst vindt. Je bent tijdens jouw stageperiode een volwaardige collega die vanzelfsprekend ook wordt uitgenodigd op personeelsfeestjes, interne cursussen/trainingen en dergelijke.

Als kantoor zetten wij de nieuwste mogelijkheden en technieken in op het gebied van informatie- en communicatietechnologie. We werken volledig in de Cloud zoals dat zo mooi heet en maken gebruik van Office365, SAAS oplossingen, voip en portals. Bij de SAAS oplossingen kun je denken aan Twinfield, Afas, Exact, Basecone, Visionplanner en aanverwante software. De ontwikkeling hierin gaat snel en volgen we op de voet.

Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze stage goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– De kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– Je vindt het prettig ruimte en vrijheid te krijgen in je functioneren
– Je neemt verantwoordelijkheid en kunt prima zelfstandig werken
– Je bent enthousiast en proactief ingesteld
– Je werkt nauwkeurig en gestructureerd
– Je hebt grote affiniteit met automatisering
– Je bent bezig met de opleiding HBO Accountancy

Wil jij je bij ons ontwikkelen in je vak, laat het ons weten!

Wij zoeken een Assistent Accountant Gevorderd met ons DNA die weet wat kan!

Wat ga je doen?
Als Assistent Accountant Gevorderd ben je verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van diverse Belastingaangiftes. Hiervoor maak je gebruik van verschillende vooruitstrevende online oplossingen. Je hebt dagelijks veel contact met de klant voor het begeleiden en up-to-date houden van de financiële administratie en vragen inzake de jaarrekening. Je werkt nauw samen met de Relatiebeheerder, Fiscalist en andere specialisten in huis.

Wat bieden wij je?
– doen wat je leuk vindt en energie van krijgt
– voor klanten en branches werken die bij jou passen
– de gids zijn voor jouw klanten
– ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor en collega’s. Niet alleen onze collega’s, maar ook onze directie krijgt 360 graden feedback
– uiteraard naast persoonlijke ook vakinhoudelijke ontwikkeling
– vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt


– vitaliteit (balans werk en privé, gezamenlijke sporttrainingen)
– werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– flexibele indeling van je werktijd
– 31 vakantiedagen en mogelijkheid parttime werken op alle niveaus
– een opleidingsvoucher naar keuze van € 1.000,-

Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze functie goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– de kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– HBO-diploma, bij voorkeur richting Accountancy of Bedrijfseconomie
– 3-5 jaar werkervaring
– je vindt het leuk om jezelf te ontwikkelen
– je werkt graag zelfstandig en je neemt graag een adviserende rol in
– goede beheersing van de Nederlandse taal

Heb jij ons DNA en herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Kim voor een kennismakingsgesprek.

Wij zoeken een Assistent Accountant Beginnend met ons DNA die weet wat kan!

Wat ga je doen?
Je houdt je onder andere bezig met het inrichten en boeken van administraties met behulp van de SAAS oplossingen. Concreet wordt hiermee bedoeld het maken van bankkoppelingen, inrichten van stamgegevens, voor definiëren en boeken van in- en verkoopfacturen en bankmutaties zodat de informatie voor de klant real time beschikbaar is.
Je ondersteunt jouw collega met het opstellen van eenvoudige financiële (jaar)verslagen zodat je de gids kunt worden in het financiële landschap. Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften en eventueel advies. Je werkt aan je eigen ontwikkeling maar ook aan die van klanten en collega’s.

Wat bieden wij je?
– doen wat je leuk vindt en energie van krijgt
– voor klanten en branches werken die bij jou passen
– de gids zijn voor jouw klanten
– ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor en collega’s. Niet alleen onze collega’s, maar ook onze directie krijgt 360 graden feedback
– uiteraard naast persoonlijke ook vakinhoudelijke ontwikkeling
– vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt


– vitaliteit (balans werk en privé, gezamenlijke sporttrainingen)
– werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– flexibele indeling van je werktijd
– 31 vakantiedagen en mogelijkheid parttime werken op alle niveaus
– een opleidingsvoucher naar keuze van € 1.000,-

Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze functie goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– de kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– je vindt het prettig ruimte en vrijheid te krijgen in je functioneren
– je neemt verantwoordelijkheid en kunt prima zelfstandig werken
– je bent enthousiast en proactief ingesteld
– je werkt nauwkeurig en gestructureerd
– je hebt grote affiniteit met automatisering
– je hebt een (bijna) afgeronde HBO Accountancy opleiding

Heb jij ons DNA en herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Kim voor een kennismakingsgesprek.