Studeer jij HBO Accountancy, Finance & Control of Bedrijfskunde en ben je op zoek naar een afstudeeropdracht vanaf september 2023?
Dan heeft onze relatie Hoekman Houtindustrie Rijssen B.V. een leuke opdracht voor jou beschikbaar.
Wat ga je doen?
Hoekman Houtindustrie Rijssen B.V. is op zoek naar een enthousiaste afstudeerder met interesse in het in kaart brengen van alle processen binnen hun organisatie.
Tijdens je afstudeerperiode ga je een AO-IB beschrijving maken en schrijf je een advies met verbeterpunten.
Wie zoeken wij?
• Je volgt de opleiding Accountancy, Finance & Control, Bedrijfskunde
• Je bent gemotiveerd, leergierig en kunt zelfstandig werken
• Je bent geinteresseerd in procesbeschrijvingen en je vindt het leuk om verbetervoorstellen te doen.
Wat bieden wij?
• Passende stagevergoeding
• Start afstuderen september 2023
• Goede, vaste begeleiding
• Leuke uitdagende afstudeeropdracht en ruimte om te leren
• Enthousiast en gezellig team met informele werksfeer
Over Hoekman Houtindustrie B.V.
Hoekman Houtindustrie Rijssen B.V., al ruim 40 jaar sterk in houten pallets
Wij zijn gespecialiseerd in het vervaardigen van pallets, kisten, kratten en andere soorten houten transportverpakkingen. Al ruim 40 jaar leveren wij producten waar kwaliteit en op maat gemaakt vakwerk voorop staan. Want naast een groot aantal standaarduitvoeringen, leveren wij even snel kisten pallets en kratten op maat.
Hoekman Houtindustrie BV beschikt over een modern machinepark en ervaren en gemotiveerde vakmensen. Vanuit onze gedegen vakkennis denken wij met u mee en adviseren we u om samen te komen tot een optimaal eindresultaat.
Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan maken wij én Hoekman Houtindustrie graag kennis met jou. Stuur jouw CV naar hrm@bordan.nl en we nemen contact met jou op.
Toe aan een werkomgeving waar het draait om wat jij leuk vindt?
Waar jij verantwoordelijkheid draagt voor de fiscale afdeling?
Waar jij je kan blijven ontwikkelen?
Dan maken wij graag kennis met je.
Als ervaren belastingadviseur ben jij verantwoordelijk voor het optimaal adviseren van onze klanten, gevraagd en ongevraagd. Je gaat aan de slag met hun fiscale vraagstukken. Deze vraagstukken richten zich zowel op de onderneming als op de persoonlijke situatie van onze klanten. Hierin heb jij de rol van vertrouwenspersoon. Een ander belangrijk onderdeel van je werkzaamheden zal de innovatie op het gebied van tax data en de analyse van deze tax data zijn.
Daarbij geef je leiding aan de (junior) belastingadviseurs, manage je de fiscale afdeling en ben je medeverantwoordelijk voor het fiscale beleid binnen Bordan. Vanuit jouw expertise en ervaring enthousiasmeer en coach je collega’s op het gebied van commercie, innovatie en vaktechniek. Alles vanzelfsprekend in goede samenwerking met de partner.
Hiervoor zijn wij op zoek naar iemand met ervaring in het zelfstandig adviseren van klanten. Jij vraagt door, zodat je de werkelijke behoeftes van de klant weet te achterhalen, die je vervolgens omzet naar oplossingen en adviezen. Je hebt aantoonbare ervaring in het leidinggeven, een afgeronde WO opleiding Fiscaal Recht of Fiscale Economie en minimaal 8 jaar relevante werkervaring.
Spreekt dit je aan? Dan hebben wij natuurlijk ook wat te bieden. Naast je salaris bieden wij de mogelijkheid om je werktijd zelf in te delen en gedeeltelijk vanuit huis te werken. Wij zorgen er voor dat je alle middelen tot je beschikking hebt. Ook aan je vakantie is gedacht, je krijgt minimaal 31 dagen vrij. Daarnaast is het binnen Bordan van het grootste belang dat jij het naar je zin hebt. Hiervoor hebben we een leuk intern traject, sporten we samen (als je dat leuk vindt), hebben we feestjes en zorgen er samen voor dat werk en privé in balans blijft. Vanuit deze functie zijn er voor de toekomst doorgroeimogelijkheden.
Wil jij meer informatie of gelijk solliciteren?
Bel dan naar Jazzlynn op nummer 06 – 269 526 13.
Mailen kan ook; HRM@bordan.nl
Voor deze nieuwe functie zoeken wij een collega die aan het werk gaat om de administraties zo te automatiseren en te verwerken dat de BTW aangifte voor de klant een fluitje van een cent wordt. Jij bent de financiële gids voor onze klanten. Je werkt uit je eigen klantenportefeuille. En bij Bordan wordt deze afgestemd op de bedrijven en branches die jij leuk vindt.
Om deze nieuwe functie te gaan vervullen is het allerbelangrijkste dat je IT en automatisering leuk vindt. Je er van houdt om, onder andere, bankkoppelingen te maken en aan geautomatiseerde administraties te werken. Daarnaast vinden we het fijn als je MBO4/HBO werkniveau hebt (een opleiding bedrijfsadministratie is een pré). En het liefst een aantal jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie zodat je ook ons nog wat kunt leren.
Spreekt dit je aan? Dan hebben wij natuurlijk ook wat te bieden. Naast je salaris bieden wij de mogelijkheid om je werktijd zelf in te delen en gedeeltelijk vanuit huis te werken. Daarbij zorgen wij er natuurlijk voor dat je alle middelen tot je beschikking hebt. Ook aan je vakantie is gedacht, je krijgt minimaal 31 dagen vrij. Daarnaast is het binnen Bordan van het grootste belang dat jij het naar je zin hebt. Hiervoor hebben we een leuk intern traject, sporten we samen (als je dat wil), hebben we feestjes en zorgen er samen voor dat werk en privé in balans blijft.
Meer weten of gelijk solliciteren? Bel dan naar Jazzlynn op nummer 06 – 269 526 13. Of mail naar HRM@Bordan.nl
Wij zoeken een enthousiaste duale accountancy student die ons team wil komen versterken.
Wat ga je doen?
Je bent als duaal student vanaf de eerste werkdag volwaardig medewerker bij ons. Je krijgt alle kansen om je zelf te laten zien en te ontwikkelen en je kan de geleerde theorie gelijk omzetten naar de praktijk Je gaat je onder andere bezighouden met het inrichten en boeken van administraties met behulp van de SAAS oplossingen. Concreet wordt hiermee bedoeld; het maken van bankkoppelingen, inrichten van stamgegevens, voor definiëren en boeken van in- en verkoopfacturen en bankmutaties zodat de informatie voor de klant real time beschikbaar is.
Je ondersteunt jouw collega’s met het opstellen van eenvoudige financiële (jaar)verslagen Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften en eventueel advies. Je werkt aan je eigen ontwikkeling maar ook aan die van klanten en collega’s, zodat jij dé gids wordt in het financiële landschap.
Wat bieden wij je?
– doen wat je leuk vindt en energie van krijgt
– voor klanten en branches werken die bij jou passen
– de gids zijn voor jouw klanten
– ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor en collega’s.
– uiteraard naast persoonlijke ook vakinhoudelijke ontwikkeling
– vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt
– vitaliteit (balans werk en privé, gezamenlijke sporttrainingen)
– werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– flexibele indeling van je werktijd
– 31 vakantiedagen en mogelijkheid parttime werken op alle niveaus
Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze functie goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– de kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– je vindt het prettig ruimte en vrijheid te krijgen in je functioneren
– je hebt een leergierige houding en neemt verantwoordelijkheid
– je bent enthousiast en proactief ingesteld
– je hebt interesse in de samenstelpraktijk
– je hebt grote affiniteit met automatisering
– je beschikt over een havo of vwo diploma en bent bezig met/gaat starten aan een opleiding accountancy in deeltijd
– je bent tussen de 20 en 40 uur per week beschikbaar.
Heb jij ons DNA en herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Jazzlynn voor een kennismakingsgesprek.
Op dit moment hebben wij onze stageplaatsen ingevuld.
Per september 2023 hebben wij weer ruimte. Hiervoor kan jij je alvast aanmelden.
Wij zoeken een stagiair HBO Accountancy met ons DNA die wil weten wat kan!
Wat ga je doen?
Wij leren je de hoe en waarom van accountancy. Loop je bij ons stage, dan ga je aan de slag met het inrichten en boeken van administraties met behulp van de SAAS oplossingen. Concreet wordt hiermee bedoeld het maken van bankkoppelingen, inrichten van stamgegevens, voor definiëren en boeken van in- en verkoopfacturen en bankmutaties zodat de informatie voor de klant real time beschikbaar is.
Je ondersteunt jouw collega met het opstellen van eenvoudige financiële (jaar)verslagen zodat je de gids kunt worden in het financiële landschap. Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften en eventueel advies. Je werkt aan je eigen ontwikkeling maar ook aan die van collega’s.
Je kan een kijkje nemen op alle afdelingen binnen de organisatie om alle ins en outs te leren kennen, maar vooral te ontdekken wat je het leukst vindt. Je bent tijdens jouw stageperiode een volwaardige collega die vanzelfsprekend ook wordt uitgenodigd op personeelsfeestjes, interne cursussen/trainingen en dergelijke.
Als kantoor zetten wij de nieuwste mogelijkheden en technieken in op het gebied van informatie- en communicatietechnologie. We werken volledig in de Cloud zoals dat zo mooi heet en maken gebruik van Office365, SAAS oplossingen, voip en portals. Bij de SAAS oplossingen kun je denken aan Twinfield, Afas, Exact, Basecone, Visionplanner en aanverwante software. De ontwikkeling hierin gaat snel en volgen we op de voet.
Wat bieden wij je?
– Een leerzame stageplek waarin je dingen over jezelf ontdekt die ook na je stage van waarde zijn
– De gids worden voor ‘jouw’ klanten
– Ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor
– Elkaar helpen beter te worden vinden wij belangrijk. Niet alleen onze collega’s, maar ook onze directie krijgt (360 graden) feedback
– Vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt
– Enthousiaste collega’s die betrokken en geïnteresseerd zijn, je graag helpen en tijd voor je vrijmaken
– Werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– Stagevergoeding van € 500 bruto per maand bij een fulltime stage
Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze stage goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– De kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– Je vindt het prettig ruimte en vrijheid te krijgen in je functioneren
– Je neemt verantwoordelijkheid en kunt prima zelfstandig werken
– Je bent enthousiast en proactief ingesteld
– Je werkt nauwkeurig en gestructureerd
– Je hebt grote affiniteit met automatisering
– Je bent bezig met de opleiding HBO Accountancy
Wil jij je bij ons ontwikkelen in je vak, laat het ons weten! Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Jazzlynn voor een kennismakingsgesprek.
Wij zoeken een Assistent Accountant Gevorderd met ons DNA die weet wat kan!
Wat ga je doen?
Als Assistent Accountant Gevorderd ben je verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van diverse Belastingaangiftes. Hiervoor maak je gebruik van verschillende vooruitstrevende online oplossingen. Je hebt dagelijks veel contact met de klant voor het begeleiden en up-to-date houden van de financiële administratie en vragen inzake de jaarrekening. Je werkt nauw samen met de Relatiebeheerder, Fiscalist en andere specialisten in huis.
Wat bieden wij je?
– doen wat je leuk vindt en energie van krijgt
– voor klanten en branches werken die bij jou passen
– de gids zijn voor jouw klanten
– ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor en collega’s. Niet alleen onze collega’s, maar ook onze directie krijgt 360 graden feedback
– uiteraard naast persoonlijke ook vakinhoudelijke ontwikkeling
– vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt
– vitaliteit (balans werk en privé, gezamenlijke sporttrainingen)
– werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– flexibele indeling van je werktijd
– 31 vakantiedagen en mogelijkheid parttime werken op alle niveaus
– een opleidingsvoucher naar keuze van € 1.000,-
Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze functie goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– de kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– HBO-diploma, bij voorkeur richting Accountancy of Bedrijfseconomie
– 3-5 jaar werkervaring
– je vindt het leuk om jezelf te ontwikkelen
– je werkt graag zelfstandig en je neemt graag een adviserende rol in
– goede beheersing van de Nederlandse taal
Heb jij ons DNA en herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Jazzlynn voor een kennismakingsgesprek.
Wij zoeken een Assistent Accountant Beginnend met ons DNA die weet wat kan!
Wat ga je doen?
Je houdt je onder andere bezig met het inrichten en boeken van administraties met behulp van de SAAS oplossingen. Concreet wordt hiermee bedoeld het maken van bankkoppelingen, inrichten van stamgegevens, voor definiëren en boeken van in- en verkoopfacturen en bankmutaties zodat de informatie voor de klant real time beschikbaar is.
Je ondersteunt jouw collega met het opstellen van eenvoudige financiële (jaar)verslagen zodat je de gids kunt worden in het financiële landschap. Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften en eventueel advies. Je werkt aan je eigen ontwikkeling maar ook aan die van klanten en collega’s.
Wat bieden wij je?
– doen wat je leuk vindt en energie van krijgt
– voor klanten en branches werken die bij jou passen
– de gids zijn voor jouw klanten
– ruimte en vrijheid om mee te denken in ontwikkeling van ons kantoor en collega’s. Niet alleen onze collega’s, maar ook onze directie krijgt 360 graden feedback
– uiteraard naast persoonlijke ook vakinhoudelijke ontwikkeling
– vaste begeleider zodat je een goede start hebt en je je snel thuis voelt
– vitaliteit (balans werk en privé, gezamenlijke sporttrainingen)
– werken met de nieuwste automatiseringsoplossingen
– flexibele indeling van je werktijd
– 31 vakantiedagen en mogelijkheid parttime werken op alle niveaus
– een opleidingsvoucher naar keuze van € 1.000,-
Wat vragen wij van je?
Om je thuis te voelen bij Bordan en deze functie goed te kunnen vervullen heb je het volgende nodig:
– de kernwaarden betrouwbaar, relatiegericht en richtinggevend zijn je op het lijf geschreven
– je vindt het prettig ruimte en vrijheid te krijgen in je functioneren
– je neemt verantwoordelijkheid en kunt prima zelfstandig werken
– je bent enthousiast en proactief ingesteld
– je werkt nauwkeurig en gestructureerd
– je hebt grote affiniteit met automatisering
– je hebt een (bijna) afgeronde HBO Accountancy opleiding
Heb jij ons DNA en herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met jou! Bel of mail Jazzlynn voor een kennismakingsgesprek.